Solig dag

Varit väldigt vackert väder idag så jag har legat ute och solat. Men det spelar egentligen roll eftersom jag skulle kunna vara Snövits syster eller någonting. Varför blir jag aldrig brun?

Dessutom har jag och Matilda trasslat med designen till bloggen då den är HELT olika på våra datorer. Nu ska hon be om experthjälp från sin vän ^^
Hur ser designen ut på er dator? Något konstigt? Kommentera! :)

Jag har just ätit grillad kyckling med hotchipotel. Det är nog mitt favoritord, hotchipotel (stavas det ens så? o.O)

Hotchipotel!

/M

Kommentarer
Postat av: johan

irriterar mig på att menyn är längst ner på sidan, så om man ska söka efter ett inlägg eller ngt, så måste man blädra längst ner :(

2009-07-17 @ 21:01:23
Postat av: Madeleine

Okej tack. För så är det på min dator, men inte på Matildas. Det är därför det blir så förvirrande :S

2009-07-17 @ 22:18:34
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0