Shibby

Igår var det roligt hemma hos Nathalie. Jag hittade dit alldeles själv :D Och då jag kom dit var matlagningen i full gång. Alina var grillmästaren för kvällen och fick stå ute på balkongen. Jag hackade grönsaker och dukade (fast jag glömde bort det men fullbordade slutligen min uppgift) och Nathalie handlade och fixade med the french fries.
Alina och Nathalie var väldigt hungriga så dem hade handlat två paket med korv och jag hade med mig två hamburgare.


Nathalie såg regnbågen och pekade mot den.
Det är väldigt roligt att studera en korv då den flyger i luften. Den dallrar.



Vi tittade sedan på Dude where's my car? (Shibby & Zoltan)
What does my tattoo say?
Sweet, what about mine?
Dude, what does mine say?
Sweet, what about mine?
Dude, what does mine say?



Sen hittade jag en rolig bok i Nathalies bokhylla; Barn och de första fem åren eller något liknande. Vi satt och bläddrade och tittade på bilder. Sen åkte Alina hem medan jag och Nathalie typ segade, käkade kladdkaka, såg på Sjön & Sports disasters. Sen satt vi vid datorn och så läste jag VR.

... när ditt barn suger får det mjölk  ... mjölken smakar gott...  det har lärt sig att äta.



Ungefär klockan fyra tyckte vi att det var väldigt ljust ute och vi bestämde oss för att ge igen på Nathalies granne, ett barn som typ alltid skriker och därför började vi plocka i och ur diskmaskinen.
Sen låg vi i hennes säng och typ pratade en massa. Vi somnade runt kvart i sex ;)




Frasse kom och väckte oss flera gånger men min mor ringde kvart i två och då segade vi oss upp och käkade upp rester från grillningen sen fick jag snabba mig ut för att kunna få skjuts hem. Jag glömde dock kolla om korven låg kvar på gräset. Hm...

Shibby!

/M


Kommentarer
Postat av: Nattis

så söt ja e!

2009-07-12 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0