Sanna och J.Lo

Efter den smarriga pannkakstårtan så drog jag hem till Sannas mormor och morfar :)
Sen försvann jag och Sanna vidare hem till henne där vi satt och snackade om allt möjligt (allt från Harry Potter till bröllop) Öh jo, vi kan både ha djupa och ytterst ytliga konversationer. Samtidigt satt vi och bläddrade i HM katalogen som hade trillat in i hennes brevlåda, som vi hittade i hennes hall.
Och jag hittade Jennifer Lopez i katalogen:




Vet inte hur J.Lo blev med min dumma mobilkamera men ansiktet är definitivt Jennifers. (speciellt översta bilden!)

Vi tog även en liten promenad och pratade en massa goda recept och då vi väl kom hem igen, fortsatte vi att snacka mat. Börjar bli likt två tanter som delar recept! Jösses. Vi spelade i alla fall Wii en stund för att känna oss lite ungdomliga igen och det var jätteroligt! (Y)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0