Onsdag/Torsdag

onsdag eftermiddag var det möte med seniorsektionen, sen blidde det bussen hem te Johanna :) Vi bastade,pratade och gick runt nio ner te Cornetto bar och fikade. en jättemysig kväll tillsammans med vännen min.

 
Vi satt på uteserveringen. :)

Idag torsdag blidde det stallet, ja ni såg rätt stallet. jag och stallet brukar ju inte vara någon real matchdejting men jag tycker det är mysigt och kul att vara där :)
mamma ringde och här är en dek av vår dialog
M: hej så du e vaken? ( klockan e halv ett !! )
J: ja jag är i stallet
M: i stallet? men sofie, där finns det ju hästar!
J: ja mamma, hästen e jättefin, hästen gillar mig
M: vilken korkad häst

Tack mamma ;) jag klev faktiskt upp på Diana och Johanna var jättestolt!

 
Jag var duktig och glad!


 
Jag tror Johanna är som lyckligast uppe på hästryggen. Hela hon strålade, något som en bästa vän vill att hon ska göra!

/ S


Kommentarer
Postat av: emma

javisst är han (: åh jag vill också rida!

2009-07-31 @ 10:34:17
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Bitte

Jag tycker faktiskt oxå att hästen var gullig:) Om nu hästar kan var gulliga. Men någon ryttare blir du inte - håll dej du till fotboll :)

2009-08-07 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0