Min dröm

Jag är rätt känd med att ha ganska udda drömmar i min kompiskrets.

Inatt drömde jag att jag och pappa på något sätt "cyklade" på två kontorsstolar (alltså såna med hjul) och åkte runt genom hela Västerås. Det var rätt jobbigt då hjulen ibland riktade sig åt fel håll. Sedan höll pappas kontorsstol på väg att bli stulen och jag diskuterade med några människor i en gatukorsning om killar kunde bli träffade av blixten eller inte.

Nu har jag lock för mitt högra öra + ont i nacken. Det måste bero på den där cyklingen.

/M

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA:D

2009-07-18 @ 12:41:56
Postat av: Nattis

låter dumt!

2009-07-18 @ 16:21:19
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!! fy va härlig dröm:) ska testa att cykla med kontorsstolen sen då:P

2009-07-21 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0