Ljuvliga, underbara NI

Sitter här i sängen, med tv:n och datorn i knät och känner mig väldigt glad. Och det som gör mig glad är NI, mina vänner. Att verkligen ha några människor som man kan dela allt med, som man kan vara både glad och ledsen tillsammans med, som förstår en, som man har minnen med osv. Ni är verkligen underbara. Utan er skulle jag inte klara mig igenom dagarna. Det är helt ljuvligt att som nu komma hem från grekland där jag varit i två veckor och verkligen känna att de har saknat en med. Och vilka uppdateringar man får sen :) Så det jag vill säga med det här inlägget är att Ni är underbara, ljuvliga, knäppa, och helt bedårande. Vänner som ni är något jag uppskattar otroligt mycket, glöm inte det! Ni betyder<3

Här är några av dessa underbara!

    
Madde & jag

 
Sanna & jag

 
Nathalie, Camilla & jag


 
Johanna

massa kärlek te er / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0