Jag & Sayid från Lost

I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Jag drömde att det var en jävel till man som lockade till sig min lillasyster att åka bil med henne. Jag insåg hennes misstag och försökte jaga ikapp dem. Hela turen började likt vid en skidby (utan snö det är ju sommar!) och jag tog någons bil för att uppta jakten på mannen och min syster. Vägarna jag körde på var likt dem då man ska till Stockholm med tunnlar osv.
Jag kommer inte ihåg om jag hann ikapp mannen och fick tillbaka min syster eller inte. Men jag började i alla fall att jobba på ett vattenland tillsammans med Sayid ifrån TV-serien Lost. Han och jag började planera hur vi skulle komma åt den där mannen som nästan kidnappat min syster och medan vi planerade blev vi kära.

Det hände en rad andra saker men mitt i alltihop blev jag givet väckt och jag orkar inte ta upp allt men det var drömmen i stora drag. Har ni drömt något i natt?



/M

Kommentarer
Postat av: emma

haha fan vilken söt bakgrund du har på bloggen

2009-07-29 @ 15:09:31
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: nattis

jag drömde om kameror :P

2009-07-30 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0