Jag har tråkigt.

Jag har verkligen übertråkigt.
Just nu sitter jag och spelar spel på datorn, önskar att klockan kan gå fortare och lyssnar sönder Halo med Beyonce. Den går på replay hela tiden. Har redan lyssnat sönder Brandys låt Right here. De är faktiskt bra låtar, men jag börjar tröttna.

Ska antagligen iväg till Nathalie ikväll, grilla, tjejmys, film kanske och jag har önskat B&J. Och givetvis så ska jag snacka sönder om äventyret i onsdags.

Nathalie sms:ade även mig idag över att hon sett min snygging på stan:
Nathalie: Jag såg din snygging nyss ;)
Jag: Va!? Är det sant :O :O :O Vart? :O :O :O
Nathalie: Hahaha, han var nere på stan med nån annan kille :P
Jag: Omg varöfr gick du ikke fram och sa något? :O
Nathalie: men han skulle precis börja cykla och jag höll på att cykla :P
Jag: Men det är väl bara att ramma honom!!
Nathalie: Ja men förlåt, kände inte för att skämma ut mig för tillfället :P
Jag: Nehe, e-lakt.

SANNA SVARA PÅ MITT SMS!!
Kan någon svara på detta?

/M

Kommentarer
Postat av: Nattis

komkom

2009-07-10 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0