Ingen skönhetssömn

Både denna och föregående natt så vaknar jag av att mina myggbett kliar. Och det kliar och kliar och kliar så det finns inget slut på det hela. Denna natt funderade jag seriöst på om jag skulle hugga av mig min högerfot. Det är en jäkla supermygga som gjort så att mina myggbett aldrig slutar klia.
Jag har försökt att smörja in foten, bedövat den med is, haft både strumpa och utan strumpa, allt för att förhindra att jag ska riva upp hela foten. Det är så jobbigt om jag ska söla ner hela sängen med blod. Men kan det inte ge med sig någon gång då!?
Jag får psykbryt och blir fett irriterad att jag bara ligger och vrider och vänder mig i sängen halva natten för att kliandet ska ta slut.
PLÅGSAMT!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0