Hylla Michael Jackson

Jag ska snart åka iväg med Matilda och Tessan till Stockholm. Och vad händer där?
Jo, dansgruppen Bounce vill samla massa människor till att göra originalkoreografin till Beat It för att hylla Michael Jackson - King of Pop. Och jag ska iväg dit och dansa! Och som om det inte vore nog så ska dem även (och jag citerar Bounce): "Det kommer att filmas av ett professionellt team och klippas ihop för att sedan läggas ut på youtube och sedan spridas världen över." Hoppas på att kunna lägga in resultatet här senare. Kanske ni ser mig? ^^
Superglad! :D

King of Pop


Men nu ska jag fixa mig i ordning och käka lunch osv. Hoppas på att kunna ta några bilder och lägga in här då jag kommit hem ^^

/M

Kommentarer
Postat av: sfie

han e så värd att hyllas!!!

2009-07-08 @ 11:30:12
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/
Postat av: Nattis

have fun!

2009-07-08 @ 16:47:23
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla vad söt du är! Blir superglad!

Hoppas du kommer komma tillbaka? :)



Massa kramar!

2009-07-08 @ 19:22:56
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0