En dag på löga

Min dag startade klockan 06.15 då en jäkla fluga surrar in i mitt rum genom mitt öppna fönster. Och inte nog med att han surrar runt (en orolig själ som aldrig, jag upprepar aldrig, vill sitta still längre än en halv minut) dessutom så gjorde han störtdykningar mot mitt öra. Jag kände mig hotad.
Ställde mig upp med en gammal tidning i beredskap, nu skulle den skiten få men han surrade bara runt mig så jag inte fick fatt på honom. Öppnade återigen fönstret och hoppades på att naturen lockade honom mer än att störtdyka mot mitt öra. Därefter så kunde jag inte somna om. Låg och vred på mig i säkert 45 minuter.

Sen var jag någolunda trött då klockan faktiskt ringde 08.45 och jag gjorde mig i ordning och fick rusa till bussen för att möta Nathalie nere på stan. Vi köpte sallad på Vivaldi och gick till Löga. Döhett. Solade, stekte, badade, lyssnade på musik, läste och åt både sallad och glass (dock inte samtidigt). Mitt första riktiga dopp i Mälaren denna sommar!
Gubben bredvid oss hade "Jönssonligan"-intro som sin mobilsignal och därför har Nathalie terrat mig med den hela dagen. Hon fick även för sig att om hon sjöng den låten så skulle gubben tro att det ringde i hans mobil. Eh, ja...

Nathalie är en stor (och glad) fisk i en liten damm. (Coldplay)


Det kliar nu på ryggen min, efter att ha blivit solbränd. Blev dock ingen riktig kräfta som jag och Nathalie lyckades med förra året :S haha. Och mina fräknar syns som attans nu.

/M

Kommentarer
Postat av: Nattis

men puss på dig min lilla morot/gullefjun/busfrö, d va myysigt :D

dududuuududududuuuduududujönsonligandu hör den va? ;)

2009-07-01 @ 23:00:45
Postat av: Madelene - Inte Som Alla Andra

Sött med fräknar på solbränd hud!





www.mallesplace.blogg.se



Jag har frågestund på min blogg, kika in och ställ frågor,

nya som gamla läsare är varmt välkommna!

Fråga på!

2009-07-01 @ 23:00:52
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

men puss på dig min lilla morot/gullefjun/busfrö, d va myysigt :D

dududuuududududuuuduududujönsonligandu hör den va? ;)

2009-07-01 @ 23:01:14
Postat av: Irina

Tack för din fråga! :-) Har svarat nu: http://rosaglasogon.se/



2009-07-02 @ 13:13:37
URL: http://rosaglasogon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0