Bakom Magin

Igår klockan 20.00 på femman så visade dem Harry Potter and the Half-Blood Prince Bakom Magin, med Hans Wiklund. Måste först poängtera att det var en helt usel sändningstid. Programmet är till för Harry Potter fansen och dem befann sig då INTE hemma i TV-soffan vid den tiden, nej dem var på premiären av filmen.

Facebook:
Johan: På söndag kl 16.05 är de repris på Behind the sceens HP på 5:an och på fredag 18.55 på kanal 9 är de ett annat :)
Jag: OH :O :O :O MUST SEEEE Fast det lär nog gå att se på deras hemsida as well ;) Men danke ^^ Den lilla harry potter geeken inside of me springer runt här med en penna och försöker öppna dörrar med 'alohomora'-förtrollningen
Johan: HAHAH, du är rolig du =D min geek inside of me har vaknat till liv, efter 2 år av typ 'petrificus totalus'-tillstånd
Jag: I know, I was the one who hexed you
Anna: haha ni är typ värre än vad jag är

Så ni HP-fans som ytterst gärna vill se programmet med Hans Wiklund så visas det alltså i reprissöndag klockan 16.05. Och på fredag 18.55 på kanal 9 vet jag att det bl.a. var en intervju med Daniel Radcliffe (har jag för mig)
Ni vet vad jag gör på söndag åtminstone!

/M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag fattar verkligen inte hur dom tänkte när dom valde att sände det då!? Helt knäppt. Jag lyckades iaf av en slump se reprisen, hade helt glömt bort det annars :)

2009-07-21 @ 11:48:25
URL: http://harrypotternytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0