The Twilight Saga

Jag & Sanna åkte hem till Anne Sofie för att titta på Twilight. Även Nathalie och Alina var där + Anne Sofies gamla kompis (som jag tyvärr inte kan stava namnet på. Hjälp mig Anne Sofie!! :P)

Det var jättekul även fast Anne Sofie hade sönder ett fönster nere i källaren ;)
Vi tittade även på den lilla teasern som nyligen kommit ut för New Moon!
 


Kolla in Jacob i slutet, efter texten som säger New Moon. Dock är jag inte team Jacob utan jag har min röst på Edward, vilket gör att jag blir arg då Bella säger att Jacob är beautiful. Hon ställer bara till det för sig själv.

/M

Kommentarer
Postat av: sofie

älska :)

2009-08-19 @ 14:27:48
Postat av: Nattis

nu har ja börjat läsa den boken ;)

d va trevligt igår :)

2009-08-19 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0