Ta min fru

Dagen bestod av två lektioner och ett evinnerligt långt hål där emellan. På engelskan hann vi väl inte göra så mycket förutom att presentera oss och läraren introducerade oss till kursen. Båda läraren och kursen verkar bra (Y)
Därefter satt jag och Anne Sofie och segade i ljushallen, Sofie kom förbi och även Tobbe och Daniel (?) gjorde oss sällskap. Vi tog en vandring ner till byn för att köpa block på korthuset innan vi försvann till Gruvegårds där jag gjorde mitt bästa för att hjälpa Anne Sofie med teorin. Haha.
I alla fall så hade vi historia vid lunch och där kom vi in på lite svininfluensan and such. Åke nämnde något läkemedel med namnet: Tamiflu. Säg det snabbt och lite luddigt och ja, rubriken ger dig svaret...

/M

Kommentarer
Postat av: Anne Sofie

Jag tycker att du var jätteduktig på att hjälpa mig med teorin, Madde :]

2009-08-25 @ 22:06:27
Postat av: Madeleine

Tack Anne Sofie :) Always at your service, haha.

2009-08-25 @ 22:11:02
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0