Lite pics

Smadfie var ute på promenad me hunden i det vackra vädret.


Vi träffade Öjvind


Hans fru Gertrud( som jag tyvärr råka trampa på )

Dagmar visade sin bästa sida

Mälaren runt! så många fina cyklar!

Irstas egna Frihetsgudinna, som ni kan se på vår guidade tur

En hemsk snubbelolycka kunde ha skett!!!

Smadfie träffade även 666, alias Sanna

Där kakan vi fika på var åt fel håll!!


& moderkakan ramla ur flickan


& det regnade väldigt mycket på vägen hem. Så jag var vänlig och följde med flickorna en bit. Smadfie var tvungen att cykla ( på en cykel) över världens största vattenpöl. Kunde ha gåt bra första gången om inte Madde satt handen på styret så det blev mest vikt åt höger, vi höll på att ramla. Kunde även gått bra andra gången om madde inte tagit tag i min tröja när jag skulle börja trampa, vi höll på att ramla!!! kunde också gått bra tredje gången om inte cykelns växlar var dumma och tröga, vi höll på att ramla, 4 gången lyckades vi!!!
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0