Konsten att sova

Ja som rubriken säger, det bör ju inte vara så jättesvårt? Eller? Då Sofie och Matilda sov över blev dem helt förfärade och vände upp och ner på min säng (jo faktiskt) och jag fick lov att ge med mig. (Hallå, glömt bort vem sängen tillhörde?) Jag hade jättesvårt att somna!
Nästgående natt tänkte jag: "Okej, jag försöker väl igen då eftersom dem tyckte mina sovvanor var konstiga". Och gissa vad? Jag kunde inte sova!



Här har ni nu min säng och ja, jag har vänt på mig. Det går inte att sova så som det är tänkt med fötterna vid fotänden och huvudet vid huvudänden av sängen. Jag sover som Pippi med fötterna där huvudet egentligen bör vara (olikt Pippi så tar jag med mig huvudkudden till fotänden och sover utan skor). Även mina kära duntofflor och min älskade mp3 hamnade med på bild. Och så här, sover jag.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0