Ju mer vi är tillsammans!

Jag glömde ju berätta lite mer angående den där visningen jag och min familj försvann iväg på i förra veckan. Själva lägenheten det var visning på var inte alls vad vi hade tänkt oss eller vad vi ville ha. Men vi (läs mina föräldrar) fick i alla fall prata lite med mäklaren och det fanns en hel del skisser osv. på lägenheten vi hade tänkt oss. Dock var ju lägenheterna redan reserverade och vi skulle behöva ställa oss på väntelista (inflyttning sker om minst ett år!!) men så vi struntade i det då lägenheten låg lite fel placerad.

Detta var i alla fall utsikten ifrån lägenhetens takterass.



Jag försökte få grannarna att sjunga med mig, men dem tycktes inte vara intresserade vilket fick mig att rata stället med detsamma ;)

Ju mer vi är tillsammans, ju gladare vi bli!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0