Jag orkar inte

Jag hade tänkt berätta om min lilla tripp till Riga förra veckan men jag orkar inte leta reda på kameran och ladda upp bilder.

Jag flög, var där och levde och så flög jag hem (givetvis med mina ihopfällbara vingar) Inget kryssande along with pensionärer.

Jag kan visa er en bild jag tog med min mobilkamera, som alltid ger bra bilder.. Erhm...

Det var min favoritplats i hotellrummet, fönsterbrädan. Det var fett soft att sitta där och läsa :) Man fick även suget att leka Jackie Chan och hoppa ut genom fönstret och springa på deras inglasade entré rakt nedanför där. Men jag fick inte.

/M

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Ville bara titta in och säga god natt! :D



/Tobias

2009-08-10 @ 01:04:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Linda

det var knappt nå pensionärer juh när vi kryssa :O :D

2009-08-12 @ 22:39:33
URL: http://enblondperson.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0