Jag har nog världens bästa morbror och moster!

Och coola är de, idag kom de förbi med Mc:n iklädda skinnställ :) Moster var snäll och lånade ut sina saker till mig så jag kunde åka och morbror körde! Vi körde till Hummelsta och köpte godis, jag gillart!



Moster, morbror & jag


Motorcykeln, så otrlogt välputsad ( morbror tillåter inget smuts! haha, petig )


Morbror posar och jag känner skräckblanad förtjusning(därav minen)

Även syster fick åka!

Första gången på motorcykel och jag älskar det! var nästan salig efter turen! Tack
/S



Kommentarer
Postat av: Johan

snygg hoj, Kawasaki mean streak, pappa har en likadan =)

2009-08-05 @ 09:51:31
Postat av: Nattis

haha, men du slår inte min pojkvän ;) haha nejdå, puss påre!

2009-08-06 @ 18:14:16
Postat av: Bitte

Låter härligt att få testa motorcykeln, nästa gång är det min tur :)

2009-08-06 @ 22:12:37
Postat av: Sarah

du är ju visst jätte brun, sluta ljug!

2009-08-10 @ 23:42:37
URL: http://sjennifero.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0