Första dagen

Cornetto-bar vart vår första anhalt då vi kom ner på stan. Där satt vi och tog det lugnt tillsammans med Nathalie och Anne Sofie och även Sanna gjorde oss senare sällskap.

I ljushallen var det varmt och en massa folk. En del av Rudbecks lärarstab välkomnade oss med musik och sång, väldigt trevligt.



Därefter träffades vi hela klassen, vi fick scheman, våra individuella val, kalender och skåp. Jag fick ett mittenskåp och tydligen så hade kvinnan som fixar valen lyckats lösa så jag fick både cambridge engelska och aktiekunskap. Jag är med andra ord väldigt nöjd!!
Ja, om vi inte ska börja bråka angående schemat och vårat klassnamn då, för det gör mig faktiskt lite trumpen. Men jag ska försöka förbise det och stay positive. Jag har engelska imorgon :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0