En riktig vilde!

Jag gjorde faktiskt ett försök att fotografera min kind, men lyckades inget vidare eftersom bilden såg ut att föreställa något annat och den var väldigt suddig. I alla fall så har jag lyckats blivit riven på min käke under handbollen idag, så med andra ord ser jag ut som en riktig vilde!

Nu ska jag glutta på film, lord of the rings - the return of the king. Och ja, I already know att just precis den filmen går på TV om drygt en halvtimme, men filmen slutar ju för bövelens 01.10 (läser ni det baklänges blir det samma tid!) och det är alldeles för sent för mig.

Och eftersom det inte blev någon bild mitt sår så får ni hålla till godo med denna:



/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0