Bussresor

Jag själv åker buss för att kunna ta mig till mina handbollsträningar. Och det tar tid. Om man dessutom ätit kvällsmat innan, likt mig, så blir man väldigt seg och sömnig då man väl kommer fram till hallen. Inte den perfekta stämningen inför en träning, nej.

I alla fall. Då man sitter på bussen, så hinner man ju med och se en del roliga grejer. Jag har målat några av dem här:


1) En solbränd kvinna som troligtvis varit på jobbet kommer gåendes med knälånga nylonstrumpor. Hade hon inte varit solbränd hade dem fortfarande varit för ljusa för hennes hudton. Det värsta var att dem hade en skarp strumpkant högst upp som slutade under knäna. Till detta hade hon en kjol som tog vid över knäna. Öh, ja, ni ser ju bilden!

2) En halvnaken kille står på sin balkong. Om han hejar eller hytter med näven vet jag inte riktigt. Men han hade snygg kropp. (Det är inte Chandler på bilden, för den halvnakne mannen på balkongen har bara två niples!)

3) Då det för en gångs skull var väldig fint väder och väldigt varmt så var det ett gäng kompisar i någon lägenhet som inte hade haft tid till att åka och bada. Så de hade köpt likt en barnpool och placerat på en gräsplätt mellan husen. Väldigt praktiskt. Nästa gång det är poolparty - call me!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0