What's goin' on?

En liten update för att se vad som händer:

  • Frisk skulle jag inte kunna påstå att jag är, kropp och knopp mår däremot bättre.
  • Våra bussbravader kan ni läsa om i inlägget under (ett tecken på att knoppen inte helt är återställd!)
  • Gårdagskvällen var väldigt lyckad om än väldigt trött.
  • Jag slår upp ögonen imorse för att konstatera att klockan är 07.54, med andra ord - inte mycket sömn.
  • Jag fick kommentaren: Pluggar du, en lördagmorgon? på msn.
  • Jag har läst biologin och gjort svenska uppgifterna fastän dem uppgifterna egentligen är omöjliga att göra.
  • Samhällen hägrar snart, I'm not looking forward to it.

Mja, nu har ni något som när koll på läget!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0