Gårdagen!

Sanna och jag åkte till Linköping för att kolla in deras universitet. Tåget gick 05.35 och vi skulle vara framm 07.55 men pga SJ så var vi framme en timme senare efter att ha spenderat en del i Flen (dumt namn). Sedan så var vi på seminarium & mässtorget. Jag fick svar på mina frågor och det lutar åt Linköping för min del, Sannas med har jag bestämt, vill bo med henne :) Hade en trevlig tur med sanna :) Mobilen hennes är åter där den hör hemma!

Sedan bar det direkt av till Glada Oxen med bubbelbad och bastu med laget, 20 tjejer i åldrarna 17,18,19. Hej ljudnivå!! var så otroligt trött då men mysigt vare det :) Sen blev det mat på spicy

Johan hämtade mig där, vi åkte och hyrde film :) och sedan blev det en lugn hemmakväll.
Igår så var det 6 månader sedan vi blev tillsammans<3

En riktigt bra dag, helt enkelt!
/S


Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Ja det va en riktigt bra dag :) Tack gumman!

2010-04-01 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0