The last couple of days

Bloggen har stått väldigt still i veckan. Det har varit allt från körskolelektioner, Linköping, halkan, risk-ettan, biologiprov, handbollsavslutning, mysiga spa-presenter, shopping och igår vart det som sagt en liten hastig kväll ut.
Till en början var jag riktigt seg, trodde jag skulle somna där i Evelinas soff plus att jag hade en vag huvudvärk. Men ju längre kvällen led och ju mer öl jag fick desto roligare blev den. Bill och Bob var riktigt bra och vi hade det väldigt trevligt med nya friends, nice. (Förstår dock fortfarande inte grejen med två glasögon). Dit får vi återkomma fler gånger tycker jag.
Snart kväller och ny vecka. Whoop whoop!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0