Summering av dagen

Körlektionen gick jättebra. Jag hade ingenting som helst att vara nervös för. Min körlärare bara skrattade åt min knäppa dröm jag hade haft.

Irstablixten har startat med blandade resultat. Mitt lag vann sin första match, medan de andra laget förlorade. Nya tag imorgon (närmare bestämt så står väckarklockan på sex.!!)

När jag skulle köra hem ikväll blev jag mega-impressed by myself. Först ska jag köra av motorvägen och på avfarten som både lutar och snurrar så måste jag alltså stanna(!!) då det kommer en ambulans i full färd bakom mig med sirenerna på. Så när jag väl fortsätter så kommer jag till en korsning där rödlysena är ur funktion och står och blinkar gult. Hihih, I survived!

God natt åt folket.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0