Studentkryssningen!

Bildregn från studentkryssningen. Kul var det!


Sofie är redo att kliva på Galaxy-båten!


Det var lite skillnad i packning.


Min och Sofies fina hytt.


Sofie strulade till det ;)


Jag tyckte jag var jättesmart som snodde med mig nattamackor från buffén. Dem kastades sedan av städerskan.


Början av kvällen.


Jag har ingen aning när denna bild togs?


Bandet som spelade och en liten del av dansgolvet.


Camilla & Sofie.


Nathalie, jag, Peter Siepen och Sofe.


Öl och en megagod drink som smakade skumbanan!
/M

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

När jag tittar på dom här bilderna så inser jag en sak: vilka otroligt fina och fantastiska vänner jag har! Vi har så otroligt roligt tillsammans och även om man ibland känner att man inte alltid är på topp så blir allt ändå så mycket bättre av få va med er. Så tack för att ni finns mina fina underbara tjejer!! Jag älskar er så otroligt mycket och är så glad över att jag har er!! Pussar, kramar och kärlek!!

2010-04-10 @ 22:12:17
Postat av: Madeleine

That's what friends are for! Du är för go Sanna gumman <3

2010-04-10 @ 23:56:14
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0