Veckan som varit

Nu är det tametusan höstlov!!! och HUJEDAMIG så skönt det är
I veckan fick jag reda på att mina utsöta kompisar bokat twilightbio den 19 november :) en riktig överaskning var det, och jag älskar överaskningar :)
Sedan historia prov, mindre kul. Idag lördag var det även högskoleprov som M nämnde innan, ljuvligt att det är över. Dock tagg som fan i bilen :) haha
sen kom jag på julklappen te min syster :) nu ska den bara ordnas, vill nästan att det ska bli julafton nu så jag f¨r ge den till henne :)
Sitter framför tv:n nu och kollar fotboll(tvärr är det Real Madrid och inte BARCELONA som visas 0-0, för er som vill veta)
ska kolla film på 3:an med familjen snart och mysa, behövs efter högskoleprovet :)
<3
/ S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Mys för hela slanten idag alltså! (Y) <- Lillfinger

2009-10-24 @ 20:54:05
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja myser med kissekatt :)

2009-10-24 @ 22:22:15
URL: http://johanssonnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0