film

Har sovit i lite över 1½h och drömde något sju jäkla konstigt. Det var just som en film och ingen mindre än Lindsay Lohan spelade huvudkaraktären ur mitt perspektiv (Jo för jag och Lindsay är ju så ytterst lika <.<). Det sjukaste var att det var värsta bästa knorren på slutet som ingen alls kunde tippa :O Jag blev själv förvånad...
Den roligaste incidenten though var när några människor på ett hotell försökte hindra Lindsay (läs: mig) ifrån att ta mig upp till ett visst rum och några pensionärer slängde sig över en ramp och rullade ner som bowlingklot för att slå omkull mig. Pensionärer: 0 - jag: 1.

Då jag vaknade upp trodde jag seriöst att filmen fanns på riktigt också (Så ja, jag har varit inne på imdb och kollat!)

Som lördagsgodis så slänger jag in en bild på Lindsay också;

/M


Kommentarer
Postat av: alix

jag skulle nog helst skippa henne i lördagsgodiset! :/

2009-10-15 @ 12:35:16
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0