v.44 och v.45

Här kommer ordspråken för v.44 och v.45 av den alltid lika visa dam Alina.

v. 44
" Själviskhet är inte att leva som man vill, utan att tvinga någon annan att leva som man själv vill. "

V.45
Gör inga andra dumheter än den som du verkligen har nöje av"

Jag vet inte hur hon bär sig till men dessa ordspråk stämmer verkligen alltid in på något som hänt mig, en känsla jag har, en relation mellan mig och någon annan, eller något som hänt de jag håller nära just den veckan. Så de blir alltid klockrena!!! CREDIT till henne, åh visa dam
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Under vecka 46 är det "Vill du veta något om vägen du har framför dig, fråga den du möter". Hon har samma kalender som jag :-)

2009-11-09 @ 14:58:05
Postat av: Madeleine

ah okej, verkar vara många som har. Det är smarta ordspråk (Y) :)

2009-11-09 @ 15:22:47
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0