Framtiden kommer med full fart!!!

Jag sitter i soffan på övervåningen, mamma satt nyss brevid mig och vi var inne på högskolorna ( troligtvis, förhoppningsvis och skrivet med nervositet kanske min blivande högskola hemsida). Känns rätt läskigt att ta de orden i skrift. Att jag närmar mig 18 år med stormsteg och studenten, det känns.Känslan är skräckblanadad förtjusning. Det ska bli kul att ge sig ut i den stora vida världen men det hade känts så mycket bättre om jag hade haft min familj och mina vänner med mig, i allmänhet saker som finns i min vardag idag! Jag har aldrig vart bra på förändringar ( det tog mig 1.5 år att flytta ner på nedervåningen) och om 7/8 månader kanske jag befinner mig på en annan ort. Det enda som jag med säkerhet vet kommer vara likadant om 7/8 månader är min relation med min familj, mina vänner och min relation till min fotboll. De tre F:n som betyder mest för mig, som har haft mest inverkan på mitt liv och kommer att fortsätta ha oberoende på vart jag är i världen, vad jag studerar, vart jag jobbar osv är min familj, mina vänner och min fotboll.

Ni vet vilka ni är, jag älskar er <3
/S

Kommentarer
Postat av: sanna hermansson

Fy, nu börjar jag nästan gråta... Men vi kommer alltid att ha varandra och våra familjer oavsett vart vi är och vad vi gör, och så kommer det ALLTID att vara!! Pussar, kramar och kärlek <3

2010-01-30 @ 22:59:43
Postat av: sanna hermansson

Fy, nu börjar jag nästan gråta... Men vi kommer alltid att ha varandra och våra familjer oavsett vart vi är och vad vi gör, och så kommer det ALLTID att vara!! Pussar, kramar och kärlek <3

2010-01-30 @ 23:00:59
Postat av: sofie

jag vet, de tre musketörerna!!!

2010-01-31 @ 13:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0