lördag

idag har det blivit lite av varje :) plugg,mormor,kyrkogård och tända ljus <3, övningskörning och snart blir det fotboll!

Morfar och farfar, trots att jag aldrig har träffat er så har ni en stor plats i mitt hjärta. Ni har levt kvar genom minnen som jag har fått berättats för mig och för mig är ni lika verkliga som om ni fortfarande är med mig. Jag tror på det min lillasyter ritade när hon var liten, att ni två sitter uppe på månen och ser ner på oss. och jag tvekar inte en sekund på att ni har kollat på varje fotbollsmatch jag någonsin spelat <3 jag älskar er

en stor saknad till er som funnits i mitt liv men som har tvingats lämnat jorden, det behövs egentligen inga ljus för att visa vår saknad, den är enorm och ni betydde och betyder fortfarande otroligt mycket mig såsom så många <3



/S

Kommentarer
Postat av: Madeleine

<3

2009-10-31 @ 20:47:06
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fint!

2009-10-31 @ 22:01:05
URL: http://johanssonnathalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0