and of I go for the weekend

nu är det packning som gäller(snart) för imorgon bär det av till Hallsta och på lördag till Ullared. Min kusin, hennes kompis och jag drar ner tidigt på lördag, bor kvar i stuga och shoppar troligtvis söndag med, mys. Efter skolan åker imorgon åker jag som sagt till hallsta(kusinen bor där) och sover hos henne. Tänkte springa upp till mormor en snabbis med och prata lite :) <3  Sen fredagskväll med kusinens familj ( kusinbarn på under 7 år) och tidig kväll. Madde( ja, kusinen heter som andra halvan) har fått för sig att 4 på mogonen är en bra tid för avfärd, är itne lika pepp på det men som tur e kör inte jag, vilket innebär SOVA
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0