I efterskott

grattis världens bästa vän i efterskott <3 du för jävla underbar, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Du är Min andra halva, den vännen som gör min hel.Våra år tillsammans är ovärderliga. jag vet att vi kommer hålla ihop resten av livet med för det finns ingen annan som förstår mig så jäkla bra helt och hållet som du gör. vi har så delat så mkt glädje,kärlek,vänner,minnen,sorg,tårar av sorg,tårar av glädje,skolan,fotbollen,handbollen, ALLT OCH DÅ MENAR JAG ALLT.
du BETYDER så otroligt mycket för mig.. jag vet verkligen inte vad jag skulle
göra utan dig.. utan dig skulle dagarna vara svåra. det räcker med att jag tittar på dig så vet du vad jag tänker och känner och jag vad du tänker och känner. inga ord behövs. vi kan varandra innifrån och ut. du får mig att må så bra. du finns inget som du inte vet om mig.. DU ÄR MIN BÄSTA VÄN UTAN DIG ÄR JAG INTE HEl.
Smadfie utan M:et, utan A:et, utan D:et är inte smadfie. Igår fyllde du 18 och jag är riktigt glad för att fortfarande få vara en del av dig. u är underbar, jag älskar dig min vän! <3

/S


Kommentarer
Postat av: Madeleine

DU är för jävla gooo min älskade vän<3



Tack :')

2009-12-20 @ 18:56:43
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0